درود بر شهریار رضا پهلوی که درس حقوق بشر را به فعالین این حوزه آموخت

ل_First_Frame

امروز شهریار رضا پهلوی طی بیانیه ای اقدام وحشیانه خشونت بار در کمپ اشرف که متعلق به سازمان مجاهدین میباشد را محکوم کرد و به فعالین حقوق بشری درس حقوق بشر را آموخت.

چند روزی از کشتار وحشیانه اعضای سازمان مجاهدین در کمپ اشرف میگذرد که با سکوت معنادار فعالین حقوق بشر مواجه هستیم، در حالی که اگر یک زندانی اصلاح طلب به مانند خزعلی در اعتصاب های نمایشی به سر کند، تمام فعالین حقوق بشری در رسانه های فارسی زبان دولتهای غربی حاضر میشوند و مرثیه سرایی میکنند، در حالی که کشتار دلخراش عده ای از هم میهنان ما آنهم با دستهایی بسته و با زدن تیر خلاص بر ناحیه سر واکنشی جدی را از سوی فعالین به اصطلاح حقوق بشری به همراه ندارد.

اما امروز شهریار رضا پهلوی نشان دادند حقوق بشر سیاسی نیست، با وجود اینکه سازمان مجاهدین بارها در زمان حکومت پادشاه فقید دست به اعمال اقدامات خربکارانه به ویژه در برگزاری جشن های 2500 ساله زده اند، اما این امر موجب نمیشود، پسر همان شاه فقید، موازین حقوق بشری را با سیاست درآمیخته کند.

امروز همه مدعیان و فعالین حقوق بشری بایستی از بیانیه شهریار رضا پهلوی درس گیرند و تلاش نمایند مسائل و اختلافات سیاسی را در حوزه حقوق بشری دخالت ندهند.

به امید روزی که حقوق بشر با مسائل سیاسی سنجیده نشود.

نگارنده: امید دانا

ل_First_Frame

5 نظر برای “درود بر شهریار رضا پهلوی که درس حقوق بشر را به فعالین این حوزه آموخت

  1. این شاهزاده شما با صدور چنین بیانه ملهم و چند پهلو در مورد محکوم کردن اقدام مزدوران حکومت تروریستی حاکم بر عراق , هرگز کار شاقی انجام نداده است. ایکاش عین متن خطابیه ایشان را شما بهمان گونه که مبادرت به انتشار آن کردن را جهت اطلاع ما میگذاشتید , که بتوانیم پاسخی مناسب به عرایض ایشان ارائه دهم . چرا این شاهزاده بزرگوار شما بخاطر انجام چنین جنایت انسانی برعلیه مجاهدین خلق خواهان انتقال و جابجایی فوری اعضای گرفتار این فرقه اسلامی در کشور عراق را از نمایندگان سازمان ملل و کشورهای پناهنده پذیر غربی نگردیدند؟!

    1. دوست گرامی بیانیه شهریار ایران به شرح زیر است

      بیانیه شاهزاده رضا پهلوی در مورد حمله وحشیانه به کمپ اشرف

      ۱۲ شهریورماه ۱۳۹۲

      بار دیگر با نهایت تاسف شاهد اقدام غیرانسانی دولت دست نشانده عراق در حمله به هم میهنان اسیر و بی پناهمان در کمپ اشرف هستیم. جای بسی شگفتی است که سازمان های مدعی دفاع از حقوق بشر، چشم بر روی چنین فجایعی می بندند و هیچگونه اقدامی در پیشگیری از بروز آن به عمل نمی آورند.
      این فاجعه غیر انسانی را شدیدا محکوم می نمایم و با بازماندگان همدردی نموده و برایشان شکیبایی آرزو دارم.
      آیا زمان آن نرسیده است که هم صدا در مقابل هر ستمی بیایستیم و نقطه پایان بر تمامی بی خانمانی ها، آوارگی ها و سرگردانی ها بنهیم
      خداوند نگهدار ایران باد
      رضا پهلوی
      http://www.rezapahlavi.org/details_article.php?persian&article=658

  2. شهریار ایران خخخخخخ
    حالم از این تملق گویی و این ادبیات بهم می خوره
    خیلی هم پادشاه فقید فقید نکن اسناد کودتا یک هفته نیست رو شده آیا این شهریار بخاطر اون خیانات پدر و پدر بزرگش به مملکت هیچگاه حاضر به عذرخواهی شده

  3. نیاز هم نیست شهریار باشی تا یک چنین توحشی رو محکوم کنی یک جو انسانیت اگه تو وجود هر کی باشه دلش درد میاد از دیدن و شنیدن چنین چیزهایی آقای دانا اگه شما با این ادبیات دمبول السلطنه ای مشاوره جناب شهریار هستید سرانجام خوبی نخواهد داشت این سامانه بقول خودتون پادشاهی

  4. درود بر رضا شاه دوم که برای دشمنان خونی پدر بزرگوارشان نیز دل میسوزانند و پیگیر حقوق اولیه و انسانی انها میباشند.

بیان دیدگاه