آقای بی بی سی آیا حقوق بشر تنها برای زندانیان تجزیه طلب است.

امید دانا

سه شنبه تلویزیون بی بی سی شاهکار جدید خویش را در حمایت از زندانیان تجزیه طلبان آذرآبادگان با حساسیت ویژه ای به نمایش گذاشت.

تلویزیون و رادیو بی بی سی فارسی حمایت از تجزیه طلبان را در پوشش اخبار حقوق بشری کار میکند، اما پرسش از بی بی سی در اینجاست که چرا اخبار زندانیان دیگر را کار نمیکند!!

اینجانب امید دانا در زندانهای جمهوری اسلامی بسیار زندانیان مظلومی را دیده ام که بی بی سی یکبار در مورد آنان خبری را درج نکرده است، زندنیان مظلومی به مانند، حمید رضا عارفی که 5 سال است در زندان میباشد و ده سال دیگر از حبسش باقیست و جرمش نوشتن مقاله در نقد اسلام می باشد. زندانیان به مانند حسن سی سختی که از سن 22 سالگی در زندان به سر میکند و هم اکنون 27 سال سن دارد و به جرم سایبری به حبس ابد محکوم است، و یا دکتر نادر بابایی که به جرم میهن پرستی و مبارزه با تجزیه طلبان و حضور در روز عاشورا به 7 سال زندان محکوم است و هم اکنون با وجود اینکه جانباز 45% درصد است در زندان به سر می کند و 74 ضربه شلاق را نیز تحمل کرده است.

بی بی سی فارسی آیا شخصی به نام علی زاهد ر می شناسد که از سال 1386 در زندان اوین نگهداری میشود و جرمش تنها کمک کردن به دوستش بوده بدون اینکه بداند دوستش چه کرده و به اعدام محکوم شده است؟؟

بی بی سی فارسی آیا زندانیان مظلومی به مانند حسن فرجی، دکتر ایازی، هوشنگ رضایی را می شناسد.

مسلم است تلویزیون بی بی سی این زندانیان را می شناسد اما چرا اخبار این زندانیان را کار نمیکند، برای چه تنها حمایت بی بی سی در حوزه حقوق بشر معطوف به زندانیان تجزیه طلب میشود؟

در همین سوئد بدترین منطقه آب و هوایی مربوط می شود به استان کیرونا واقع در شمالی ترین نقطه سوئد، و اگر قومی و یا گروهی بخواهند در استان یاد شده، حکومت خودمختار اعلام کنند، حکومت مرکزی سوئد واقع در استکهلم با خشونت با آنان برخورد میکنند و اشخاص تجزیه طلب را با اشد مجازات به زندان ها روانه میکند.

در این اوصاف تلویزیونهایی به مانند بی بی سی از غیر مشروع بودن جمهوری اسلامی در نزد ما ملت ایران سواستفاده کرده و به طبل تجزیه ایران میکوبند و اینچنین مسائل حقوق بشری را دستخوش اهداف سیاسی خویش میکنند و از نام ورجاوند حقوق یشر سواستفاده می کنند.

بسیار روشن با تلویزیون بی بی سی سخن میگویم ما مردم ایران در هر شرایطی تمامیت ارضی کشورمان از هر مسئله دیگری مهمتر است، در زمینه تمامیت ارضی ایران با هر نوع گرایش سیاسی و مذهبی اجازه به انیرانیان نخواهیم داد تا ایران عزیز تر از جانمان را به سوی تجزیه سوق دهند.

بی بی سی و حامیان تجزیه ایران بدانند جمهوری اسلامی رفتی است اما اذهان عمومی ملت ایران آنان را فراموش نخواهند کرد و پس از فروپاشی نظام ضد ایرانی جمهوری اسلامی به دشمنان ایران اجازه دست درازی به تمامیت ارضی ایران را نخواهیم داد.

پاینده باد یکپارچگی ایران اهواریی ما 

نگارنده: امید دانا

14 نظر برای “آقای بی بی سی آیا حقوق بشر تنها برای زندانیان تجزیه طلب است.

  1. درود بر شما امید عزیز من به عنوان یک ترک خودم را ایرانی میدانم و مخالف تجزیه ایران هستم

    1. « گردهمایی دوستی و لبخند ایرانیان » *« فقط لبخند »* * هرپنجشنبه ساعت ۵ بعد از ظهر. * تهران - پارک دانشجو. * شهرهای بزرگ و شهرستانها - پارکهای مرکزی می‌گوید:

      « گردهمایی دوستی و لبخند ایرانیان »

      *« فقط لبخند »*

      * هرپنجشنبه ساعت ۵ بعد از ظهر.
      * تهران – پارک دانشجو.
      * شهرهای بزرگ و شهرستانها – پارکهای مرکزی شهر.

  2. سلام
    کاش چرخی در تبریز یا اورمیه(ارومیه) یا اردبیل یا زنجان و دیگر شهرهای آذربایجان جنوبی میزدید و با انواع مختلف اقشار ملت در این زمینه صحبت میکردید.
    گفتمان شما به جد از منفورترین سخنان جغرافیای آذریابجان است برای مثال به هیچ وجه هیچ حرکت کلی یا جز در حمایت یا حتی نفی تفکراتی از این دست روی نداده است.
    شما هیچ جایگاهی در بین ملت آذربایجان جنوبی ندارید اما این دست اظهارات به نفع ماست چون برای افشای ماهیت شما استفاده میکنیم.
    چرخی در سایت سایتها و صفحات فیس بوک فعالین مدنی آذربایجان جنوبی بزنید.

    1. eeee ke alan vagofti yaani cheh ?!!!
      الان تو میخوای جدا شی ؟!! خوب بعدش که عثمانی قورتت میده که !!

  3. تو اگه تخم داشتی فرار نمیکردی سوئد پس گوه زیادی درباره مردمان تورک ازربایجان جنوبی نخور

    1. بی خود ناسزا نگو. در همه ی تاریخ بشر از همه ی سرزمین ها افراد سیاسی و یا مذهبی- سیاسی ناچار به دوری از زادگاه خویش شده اند. آذربایجان بخشی از ایران بوده و می ماند. گذشت روزگار قاجار که روس ها ایران را تکه تکه کردند و گذشت روزگاری که انگلیس انگل افغانستان را از ایران جدا کرد.
      با آرزوی تکه تکه شدن سرزمین هایی چون انگلیس و هر دولتی که خواهان و یا کمک رسان به تجزیه ی ایران است.
      نفرین ما ایران دوستان بر فراز خوشبختی و سرزمینشان بچرخاد و تیره روزی و تجزیه را ارزانی سرزمین هاشان کناد.

  4. به نام خدا

    درود برشما و هر ایرانی میهن دوستی که خواهان یکپارچگی ایران است.

    من نیز خواهان نگهداشت همه ی خاک ایران و یکپارچگی سرزمین مان هستم و مخالفت

    خود را با تجزیه خواهان و پشتیبانانشان اعلام می کنم.

    فلات ایران پایگاه همیشگی فرهنگ و تمدن ایران، بام درخشش دوباره ی درفش فرهنگ ایرانی در هزاره ای

    که به دروغ می خواهند آمریکایی خوانندش یا با زور آمریکایی کنندش باشد.

    زنده باد ایران یکپارچه و ماندگار باد تمدن ایرانی

  5. Har irani bahar zaban va har ghom ra dost midaram va hame iran sarsmine man ast chera bayad be dalile zolme edehy nabekar sarsaminam ra teke konand ,dar keshvarhaye jahan say darand ke keshvari az tamame aghvam ijad konand bad keshvare ma in hosn ra darad hame jaye iran saraye man ast chera in hagh ra mikhahid nadide begieid ,payandeIRAN

بیان دیدگاه