راز حکومت آخوند » سرکوب و فریب «

images (2)

90 درصد مردم زیر خط فقر , فحشا – اعدام – فروش کلیه برای ادامه زندگی و خیلی از بدیختی های دیگر . پس چرا صدای مردم در نمی آید و کار نمی کنند ؟ جواب این سوال در فرمول سرکوب و فریب آخوندی کاملا داده خواهد شد .

آخوندی که امروز بر کشور ایران حاکم شده است برای حکومت به سرزمین ایران راهی جز متوسل شدن به روش محمد تازی ندید . محمد بن عبدالله هم برای رسیدن به امپراطوری عربستان از سیاست سرکوب و فریب استفاده کرد . عده ای را با دادن وعده بهشت و حوری و غنائم جنگی و زن فریب داد و عده دیگر که با او مخالفت می کردند را سرکوب کرد . خمینی جلاد هم با همین سیاست بر سرزمین ایران حاکم شد . جامعه ایران را می توان بطور واضح به دو دسته تقسیم کرد دسته اول که تعدادشان بسیار اندک می باشد را روشنفکران ( روشنفکر لزوما تحصیل کرده و دانشگاهی نیست ) تشکیل می دهند و دسته دوم را مردم کاملا عادی که فقط بفکر مایحتاج مادی زندگی هستند و کاری با سیاست ندارند .

آخوند دسته دوم را فریب داد و می دهد و برای اینکار تبلیغات گسترده اسلامی انجام داده است و جالب اینکه اکثریت دسته دوم همان مادران و پدرانی هستند که جزوی از آشوبگران 57سال بودند .بنابراین آخوند بخوبی توانست با اشاعه خرافات و ترسانیدن مردم از خشم و غضب الله و ممنوع کردن هرگونه شادی مردم عادی را فریب دهد . مردمی که چنان تحت تاثیر این فریب قرار گرفته اند که سالانه میلیاردها تومان از طریق صدقات و بانکهای شیشه ای امام زاده ها گردن آخوند را کلفت تر می کنند . آنچنان فریب خورده اند که حتی زمانیکه عطسه می کنند پولش را به عنوان رفع بلا به حساب آخوند واریز می کنند . کابوس می بینند پولش را برای رفع بلا به حساب آخوند واریز می کنند و … این دسته چنان فریب خورده هستند که تمامی حقایق تاریخی مستند را منکر می شوند و همچنان به تقدس اسلام اصرار می ورزند و بقول دوستی اگر محمد و علی هم زنده بشوند و به کارهای خود اعتراف نمایند این مردم محمد و علی را هم به جرم کفرگویی و اهانت به مقدسات مجازات می کنند. این مسئله دقیقا زمانی پیش می آید که سیاست فریب کار خودش را بخوبی انجام داده باشد و در روح و روان مردم رخنه کرده باشد .

و اما دسته اول که همیشه از سوی حکومت و مردم عادی سرکوب شده اند . آخوند با فریب مردم عادی و با رخنه کردن درون خانواده ها همه افراد خانواده را بر ضد فرد روشنفکر درون خانواده می شوراند و در جامعه هم خود به سرکوب شدید دسته روشنفکر می پردازد بنابراین با این سیاست توانسته تا به امروز با وجود فقر شدید مردم و فحشا و بیکاری و بدبختی بر جامعه حکومت کند و زمانی میشود توازن این سیاست آخوند را بر هم زد دسته مردم عادی از خواب برخیزند و متوجه این فریب شوند و با دسته اول اگر دوستی نمی کنند دشمنی هم نکنند . یقین داشته باشیم که اگر مردم عادی حداقل دست از حمایت فرهنگی از آخوند بکشند حکومت آخوند با تمامی نکبتهایش از بین خواهد رفت .

نگارنده: نسل مبارز

بیان دیدگاه